Susipažinkite su pedagogais

JERUZALĖ

Virginija

Prie KD bendruomenės Virginija prisijungė vedama vaikystės svajonės dirbti su vaikais, – mokykloje ar darželyje…Ir taip jau treji metai ji auga kartu su vaikais šioje didelėje šeimoje. Darbas su vaikais ją skatina nuolat viskuo domėtis, mokytis naujų dalykų.Tad prieš dvejus metus Virginija nutarė įgyvendinti dar vieną svajonę –  šiuo metu ji vėl studentė, studijuoja socialinį darbą su teisės pagrindais. Laisvalaikiu Virginijai patinka būti gamtoje, vaikščioti, skaityti įvairią literatūrą (labai patinka poezija). Labiausiai jai smagu kaip vaikui, su vaikais, nuolat atrast kažką naujo ir nepaliauti nuoširdžiai stebėtis.

Simona

Simona kilusi iš pajūrio ir jau mokantis mokykloje vasaromis dirbdavo aukle su įvairaus amžiaus vaikais, taip ir prasidėjo jos kelias su mažaisiais draugais! 

Ji ilgą laiką svarstė ar tikrai nori įgyti mokytojos profesiją, ji manau, kad tai be galo atsakingas, bet tuo pačiu ir labai prasmingas darbas, todėl apsisprendusi studijavo Klaipėdoje Ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, tačiau baigusi studijas, kurį laiką šio darbo nedirbo ir rinkosi kitas veiklas, bet štai Simona čia –  Tarptautiniame darželyje “Katino dienelės” ji jau dirba 1,5 metų ir jaučia padariusi tinkamą sprendimą, tai lyg antrieji jos namai, kuriuose jaučiasi išgirsta ir galinti parodyti tai ką moka geriausiai! 

Kiekvieną savo dieną ji leidžia su pačiais mažiausiais mūsų darželio vaikais nuo 1,5 iki 2,5 metų. Simano mano, kad ugdant mažuosius draugus laikas niekada nestovi vietoje, kiekvieną dieną auga ne tik jos mažieji draugai, bet ir ji pati kaip asmenybė bei mokytoja! 

Čia kiekviena diena yra skirtinga ir jų niekada nebūna vienodų. Kiekvieną dieną ji su mažaisiais draugais atranda naujų pojūčių, tyrinėja, juokiasi, bando, klysta ir atsiprašo. Kai vaikai šypsosi, juokiasi, apkabina, myli ir nori čia sugrįžti ji supranta, kad viską daro teisingai!

Aslihan

Aslihan turi vokiečių kalbos mokytojo bakalauro laipsnį. Ji visuomet norėjo dirbti mokytoja, prie to prisidėjo ir jos patirtis studijų metu. Tikras mokytojas yra visada pasiruošęs naujiems iššūkiams ir nuolatiniam mokymosi procesui. Ji niekada nenustoja mokytis ir mokyti. Savo mokymosi kelyje Aslihan visuomet jaučia sėkmę skleisdama savo žinias, o mokymas iš esmės patenkina jos kaip mokytojos ambicijas, skatina ją žingsnis po žingsnio tobulėti. Aslihan su vaikais dirba nuo 2016 metų. Ji 2 metus stažavosi Turkijoje su ikimokyklinukais, pradinukais ir aukštųjų mokyklų studentais. Ji taip pat turi tarptautinės patirties tirpant su ikimokyklinio amžiaus vaikais. Prieš prisijungiant prie KD bendruomenės, Aslihan pusantrų metų dirbo Valdorfo metodikas taikančiame darželyje. Jai patinka menas, lotyniški šokiai ir sportas. Aslihan taip pat groja gitara, dainuoja. irkuria savo dainas. Be to, šoka salsą ir bachatą. Aslihan mėgsta kurti ir įgyvendinti įvairius užsiėmimus su vaikais. Ji turi daug patirties su KD ir yra įsitikinusi, jog „Katino dienelės“ augs nuostabių darbuotojų dėka.

Justė

Justė savo pedagoginį praktiko kelią pradėjo KD Jeruzalės filiale. Gal ir banaliai nuskambės, bet būti mokytoja buvo jos svajonė nuo pat vaikystės. Dar besimokydama mokykloje žinojo, kad norėtų studijuoti būtent Lietuvos edukologijos universitete. Gaila, bet tuomet daugelio nuomonė buvo tokia, kad į švietimą stoja tie, kas kitur įstoti negali… Bet… Ji buvo be galo laiminga, kad studijavo būtent čia. Justė jautė, kad tai jos vieta ir pašaukimas… Taip jau susiklostė aplinkybės, kad po pedagoginių studijų dirbti su vaikais taip ir nepradėjo. Susirado darbą visiškai kitoje sferoje ir jai tai patiko! Nauja patirtis Justę praturtino. Kol galiausiai, pradėjusi studijuoti magistrą, kuris vėl susiejo ją su edukologija, suprato, kad jos mintys ir vidinis pašaukimas vistiek sukasi aplink vaikus ir ugdymą. Ir štai…atėjo laikas. Pasiūlymas prisijungti prie Katino dienelių kolektyvo Justę stumtelėjo į priekį, kad reikia siekti savo svajonės ir pradėti savo mokytojos kelią. Justė tiki, kad jis nebus lengvas, tačiau tiki, kad kai labai nori, viskas yra įmanoma! Ji tikisi, kad čia ne tik ji galės prisidėti prie mažųjų ugdymo, bet ir turės galimybę augti pati. Juk tokia jau ta mokytojo profesija – mokytis visą gyvenimą!

Toma

Toma kilusi iš Šiaulių ir jai 21m. Šiuo metu dirba su ikimokyklinio amžiaus vaikais, darbą derina su pradinio ugdymo pedagogikos studijomis. Labai mėgsta dainuoti, kurti muziką ir groti pianinu. Kitas jos hobis yra ieškoti internete įvairiaisių darbelių, žaidimų ir ekperimentų, kuriuos galėtų parodyti vaikams. Tomai patinka, kai eksperimento metu, vaikai tiesiog netenka žado ir nesupranta, kas vyksta, tačiau jų veiduose didžiausias džiaugsmas, kuris labiausiai ir “veža” dirbant mokytoja. Nuo vaikystės ji norėjo būti mokytoja ir muzikantė, nes labai myli vaikus ir norėjo prisidėti prie jų gerovės, vis dėl to, tai mūsų ateitis. Kas žino, gal vienas iš jos auklėtiniu taps prezidentas ir ji galės didžiuotis, kad bent kažkiek prisidėjo prie to, kur jis yra dabar….

Diana

Turiu Edukologijos bakalauro laipsnį ir pradinio ugdymo mokytojos kvalifikaciją. Darželyje dirbu nuo 2014 metų , taip pat papildomai metus dirbau su vaikais turinčiais autizmo spektro sutrikimą. Pradėjus dirbti mokytoja supratau, kad esu būtent ten, kur turėčiau būti. Čia, tu gali žaisti, kurti, svajoti, o svarbiausią augti ir tobulėti kartu su vaikais kiekvieną dieną. Nuo 2017 metų esu vaikų priežiūros atostogose ir turiu du nuostabius vaikučius. Būdama mama supratau, kad auginti ir augti su vaikais yra nesibaigiantis procesas. Tad, labai džiaugiuosi, kad esu ne tik savo, bet ir kitų vaikų augimo proceso dalimi.

Gretė

Šiuo metu Gretė dirba ir auga kartu su Preschool didžiausiais vaikais Jeruzalės filiale! Kartu su Katino dienelėmis ji jau draugauja vienerius metus! Savo augimą Gretė pradėjo nuo Babies class! Tai buvo nepakartojama patirtis būti ir ugdyti pačius mažiausius!

Gretė baigusi teatro ir kino pedagogiką ir šiais metais baiginėja magistro studijas: švietimo vadyba- specializacija ikimokyklinis priešmokyklinis ugdymas! Ji labai džiaugiasi, kad čia yra suteikiama galimybė mokytis ir augti! Nes visą šią įgytą praktiką ir teorines žinias gali įgyvendinti Preschool klasėje!

Laisvalaikiu Gretė mėgsta skaityti, keliauti, laiką praleisti su šeima bei draugais! Ir žinoma muzika! Tad, dirbdama su savo kolegėmis Kotryna ir Mari, klasėje netrūksta muzikos ir žaismingumo!

Gretė džiaugiasi būdama Preschool mokytoja! jai kaip mokytojai, labai svarbu, kad vaikas pirmiausia jaustųsi saugus darželyje, laimingas ir norėtų čia sugrįžti kiekvieną dieną! Juk vaiko šypsena yra pati didžiausia  dovana! Būdama su vaikais, visada ji sau kelia tikslus ir iššūkius! Vienas jų, kad per vaiko kūrybiškumą atrastume nepaprastų, įdomių ir naudingų dalykų vaikui! Juk mokymosi procesas gali būti žaismingas ir įdomus! Gretė nori, kad vaikui šis laikas darželyje būtų nuostabus etapas! Po kurio vaikas prisimintų ir augdamas nepamirštu, ko buvo išmokytas bei kokią sukauptą kuprinę vertybių iškeliaus į kitus mokymosi etapus!

Agnieška

Agnieška džiaugiasi prisijungusi prie ,,Katino dienelių” bendruomenės. Su vaikais ryšys ne nutrūksta… Ji dirbdavo aukle namuose, vėliau įsidarbino darželyje, ten išdirbo metus su puse. Pradžia buvo ganėtinai sunki, nes laukė daug iššūkių, bet dirbdama ji įgijo labai daug praktikos ir žinių. Dabar save įsivaizduoja tik dirbančią su vaikais. Pirmąjį kartą atvykusi pas mus į darželį ji pasijuto laisvai ir suprato, kad jai šis darbas yra nesvetimas. Agnieška nekantrauju su visais susipažinti ir pradėti kurti naujus ryšius su vaikais.

FABIJONIŠKĖS

Irta

Irta su vaikais dirba nuo 2019 metų, 2020 metais prisidėjo prie Katino dienelių komandos ir dirbo Babies grupėje. 2022 metų pavasarį kartu su vaikais paaugo ir šiuo metu dirba su toddlers amžiaus grupe – „Juniors“ klase. Irta studijavo slaugą, tačiau atradusi save darželio mokytojos vaidmenyje kitoje profesijoje savęs jau nebeįsivaizduoja!

Pradedant dirbti Katino dienelėse jos tikslas buvo būti mokytoja, o mokytojos pagrindinis darbas, kaip manė – užsiimti vaikų ugdymu. Tačiau kuo ilgiau dirba su vaikais, tuo geriau Irta supranta, kad vaikai geriausiai visko mokosi iš draugų. Tad šiuo metu Irtos tikslas – pirmiausia tapti vaikų drauge, o tada mokytoja. Būdama vaikų drauge, tuo žmogumi, kuriuo vaikas pasitiki, Irta žino, jog jis jaučiasi saugus, mylimas, o tik išpildžius šiuos pagrindinius poreikius, galime pradėti mokytis ir augti.

Mariam

Mariam yra anglų kalbos asistentė PreK grupėje. Mariam atvyko iš Gruzijos, baigė Tbilisio valstybinį Ivano Džavachišvilio universitetą, įgijo socialinių mokslų bakalauro laipsnį žmogaus geografijos srityje.

Mariam domisi įvairiais būdais ugdyti savo gebėjimus, dalydamasi patirtimi ir gilindama žinias ji atrado daug įdomių dalykų. Mariam turi patirties dirbant vaikų darželyje. Ji dirbo auklėtoja viename iš Lietuvos darželių. Mariam jaučia aistrą mokymui ir ankstyvajam vaikų ugdymui. Ji tiki, kad remiantis jos žiniomis, patirtimi ir motyvacija bus įdomu dirbti su KD komanda ir vaikais.

Kristina

Kristina dirbti su vaikais pradėjo prieš trejus metus ir tai buvo geriausias jos gyvenimo sprendimas, kuriuo ji labai džiaugiasi. Nuo mokyklos laikų Kristina labai domėjosi žmogaus psichologija ir šis pomėgis priartino ją prie vaikų ugdymo. Kristina suprato, kad vaikystės patirtys, sutikti žmonės, mokytojai labai prisideda prie mūsų asmenybės formavimo. Tai paskatino ją išbandyti darbą su vaikais. Pirmoji patirtis buvo Graikijoje, dirbant viešbučio animatorių komandoje, šis darbas padėjo suprasti, kad ji einą teisingu keliu.

Nuo tada Kristina pradėjo aktyviai domėtis ugdymo teorijomis, vaikų raida bei psichologija. Dalyvavo įvairiuose seminaruose apie vaikų kūrybiškumo ugdymą, STEAM veiklos pritaikymą, lauko pedagogiką. Taip pat yra išklausiusi mokymus apie vaikų emocijas, savireguliaciją. Visą, naujai sužinotą informaciją išbando praktiškai. Taip Kristina po truputį kaupia savo žinių bagažą, kurio dėka gali duoti vaikams viską, kas geriausia. Nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas, meilė ir pagarba, šypsena ir šiltas apkabinimas yra pagrindinės sudedamosios dalys šiame darbe. Kristina tiki, kad puoselėdama šiuos dalykus gali suteikti vaikams laimingą ir prasmingą vaikystę.

Iago

Iago į Lietuvą atvyko iš Sakartvelo. Jis domisi kompiuterija, muzika, sportu ir fantastine literatūra. Iago Tarptautiniame Juodosios jūros universitete baigė informatikos bakalauro studijas, o šiuo metu studijuoja verslo ir technologijų magistrantūrą. Jis dirbo IT, programuotoju ir anglų kalbos mokytoju pradedantiesiems. Iago mėgsta bendrauti su vaikais, nes vaikai yra tobuliausia žmogaus forma, ypatinga tai, kad jie turi vaizduotę ir kūrybiškumą, jie tiesiog myli visus ir viską. Iago interesai sutelkti į asmeninių ir profesinių įgūdžių tobulinimą. Ateityje vienas iš pagrindinių jo tikslų – būti mokytoju, kad galėtų dalytis savo žiniomis su vaikais, kurie domisi informatikos mokslais, Iago jau turi patirties šioje srityje, anksčiau jis dirbo mokytoju, jo pagrindinė sritis buvo mokyti, kaip draugauti su technologijomis, jis pats tobulino tokius įgūdžius, kaip atvirumas, lankstumas, pasitikėjimas savimi, bendradarbiavimas ir bendravimas. Šiuo metu Iago gyvena Vilniuje, jis myli Lietuvą ir lietuvius, mano, kad gruzinai ir lietuviai turi daug bendrų dalykų, jis čia jaučiasi kaip namie ir planuoja čia likti po studijų.

Justina

Dar iš vaikystės dažnai Justinai skamba galvoje linksmasis Mikė Pūkuotukas: ,, Kai kurie žmonės per daug jaudinasi dėl kitų. Manau, kad tai yra ,, meilė“ “ . Savo ruožtu ir Justina pastebi kiekvieną verkiantį ar nuliūdusį vaiką, nesvarbu, einant gatve ar važiuojant dviračiu – visada kyla noras stabtelėti ir pralinksminti. Supratusi, kad gali mažiesiems padėti pažinti save, emocijų ir šį nepažistamą pasaulius, nusprendė prisijungti prie darželio kolektyvo ir įnešti dar daugiau linksmybių ir potyrių mažiesiems atradėjams. Klaipėdos universitete Justina įgijo socialinės pedagogikos bakalauro laipsnį. Per šią mokslo šaką susipažino su įvairaus amžiaus vaikų auklėjimo aspektais, o atliekant praktiką sėkmingai taiko žinias pedagoginiame kelyje. Šiame darbe Justina išsikelia tikslus ir iššūkius sau, kad būtina tobulėti visapusiškai, išeiti iš savo komforto zonos ir skleisti gerąją patirtį ne tik vaikams, tėvams, bet ir kolegoms. Dirbant mokytoja ji koncentruojasi į darbą su pačiomis mažiausiomis asmenybėmis, kurioms gali suteikti lengvesnius pirmuosius kartus ir patirti atradimo, kiekvieno vaiko individualumo džiaugsmą. Justina įsitikino, kad gali spėti apkabinti kiekvieną ir padėti suprasti, kad mus supanti aplinka – saugi žaidimų aikštelė ir tuo pačiu tikras kartingų ralis, kuriame nei viena laimės minutė negali būti nutraukta!

Brigita

Brigita gimė ir augo Panevėžyje, tačiau mamai nusipirkus namą mažame kaimelyje Anykščių rajone daug laisvo laiko praleidžia ten. Didžiuliai gėlynai, miškas šalia ir ant krūmų augančios avietes bei serbentai – mėgstamiausi Brigitos dalykai sodyboje. Šiuo metu Brigita mokosi Vytauto Didžiojo universitete ikimokyklinę ir priešmokyklinę pedagogiką, bei ketina toliau rinktis specialiosios pedagogikos kryptį (autizmo spektro bei elgesio sutrikimai). Brigitos mokslai neapsiriboja paskaitomis – ji savarankiškai gilina žinias apie Valdorfo, Montessori pedagogiką. Brigita įsitikinusi, jog vaikai turi būti laisvi, o pedagogo tikslas tik nurodyti mokymosi gaires sktainant vaikų kūrybiškumą.

Agnė

Agnė labai džiaugiasi tapusi KD komandos dalimi. Jos pažintis su KD prasidėjo tuomet, kai su vyru čia apsilankę suprato, kad tai yra būtent ta vieta, kurioje norėtų kad augtų ir tobulėtų jų dukrytė. Agnės išsilavinimas teisinis, tačiau toje srityje savęs pilnai ji nerealizavo. Agnė daug metų dirbo restoranų versle ugdydama personalą ir vadovaudama jam. Pastaruosius 6,5 metų gyveno Londone. Gimus dukrytei, prasidėjo naujas etapas, kardinaliai pakeitęs Agnės gyvenimą. Tapusi mama pakeitė požiūrį į daugelį dalykų ir suprato, koks įdomus etapas yra ankstyvoji vaikystė. Norėdama ir toliau nepaleisti pozityvių emocijų, kurias mums teikia mažieji, įsidarbino prestižiniame vaikų darželyje Londone, kuriame praleido daugiau nei dvejus puikius metus. Šiuo metu Agnė dirba su vyriausiais darželio vaikais – Pre-K klase.

Ema

Ema – PreK grupės mokytojos asistentė. Pašaukimą dirbti su vaikais pajuto visai netyčia – baigusi mokyklą iškeliavo į Ispaniją, kur teko padirbėti mokykloje, ir ši patirtis iki šiol reiškia labai daug. Grįžusi į Lietuvą Ema įstojo į ikimokyklinio ugdymo pedagogiką Vilniaus Universitete. O tada atrado Katino Dieneles. Ema nekantrauja susitikti su Jūsų vaiku ir užmegzti dar vieną reikšmyingą draugystę! Laisvalaikį Ema mėgsta leisti labai aktyviai, tad ir darželyje su ja nestinga aktyvių žaidimų, šypsenų ir juoko!

Miglė

Miglė tiki, kad vaikai visad gali mus – suaugusiuosius – išmokyti 3 dalykų: džiaugtis be jokios priežasties, visuomet būti kuom nors užsiėmus ir iš visų jėgų reikalauti tai, ko labai trokštame. Miglė visada domėjosi mus supančiu pasauliu – gamta ir joje vykstančiais reiškiniais, visuomene ir jos procesais. Tad, pabaigusi mokyklą, pradejo studijuoti pedagogiką – geografijos specialybę.

Gyvenimas po studijų Miglę nubloškė į Didžiąją Britaniją ir grįžusi, po 5 metų klajonių svetur, Miglė priėmė sprendimą su mokytojo specialybe susipažinti iš arčiau. Darbas mokykloje, bendraujant su vaikais, leido jai suprasti, kad sprendimas sieti savo ateitį su vaikų edukacija buvo teisingas. Patapus dviejų mergaičių mama, vis labiau pradėjo svarstyti, kad norėtų save realizuoti pačių mažiausių apsuptyje, nes tas atgalinis ryšys, kurį gauni iš vaiko, įdedant didelį šaukštą meilės, kantrybės, žinių ir atsidavimo, leidžia suprasti, kad eini teisingu keliu.

Vaikai – tai mūsų praeitis, dabartis ir ateitis viename.

Enrika

Enrika be galo, be krašto myli vaikus, teatrą ir fotografiją. Ji mėgsta savanorystę, tad jau penktus metus savanoriauja Lietuvos Nacionaliniame Dramos Teatre, taip pat Oskaro Koršunovo teatre bei Sirenų festivalyje. Enrika mėgsta fotografuoti su savo dvylikos metų senumo fotoaparatu, kuriuo įamžina portretus arba architektūrą.

Su vaikais Enrika pradėjo dirbti prieš ketverius metus, kai gavo pasiūlymą mokyti 2 – 14 metų vaikus anglų kalbos. Vėliau išvyko į projektą Rumunijoje, kur pusę metų statė spektaklį su vaikais apie patyčias, bei jų prevenciją. Enrika taip įsimylėjo mažuosius, jog grįžusi pradėjo dirbti darželyje angliškai kalbančia mokytoja. Jai teko naudoti daug kūno kalbos bei prisiminti, jog reikia begalės kantrybės bei meilės, kurios Enrika turi su kaupu!

Katino Dienelės Enriką sužavėjo savo bendruomeniškumu, įvairove bei begaline meile mažiesiems. Vaikų ugdymas jai vienas prasmingiausių dalykų, nes išleisti į pasaulį žmones, kurie su tavo pagalba išsineša žinių bagažą, didesnį emocinį intelektą ir pakantumą bei dar begalę dalykų yra be galo, be krašto geras jausmas.

Toma

Toma baigė Bendrosios muzikos didaktikos bakalaurą Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, tačiau ne mokslai buvo viso jos kelio ugdant vaikus pradžia. Pradžia Toma laiko tą momentą, kuomet keturiolikos metų atėjo į chorą, kur pajautė kokia jėga yra dainavimas ir vaikai. Septyniolikos Toma tapo mokytoja – ji mokė vaikus solinio dainavimo bei turėjo savo choro grupę. Pradėjusi dirbti su vaikais Toma labia aiškiai subokė savo misiją, na o ji nepasikeitė iki šiol – vaikai yra tie maži žmonės, per kuriuos mes, suaugusieji, galime palenkti pasaulį geresne linkme. Įstojusi į bakalauro studijas Toma gavo didelį bagažą žinių, tačiau dar didesnį – praktikos. Tomai teko dirbti su vaikais nuo ikimokyklinio amžiaus iki 12 klasės.

Toma jau beveik dešimt metų keliauja koja kojon su vaikais ir tiki, kad kiekvienas jų yra unikalus ir įdomus, o dirbančiojo su vaikais pareiga – kiekvieną jų pastebėti ir kilstelti akštyn. Toma tiki, kad yra žmogus, kuris gali mokyti, ne tik vaikus, tačiau ir komandą. Ji džiaugiasi turėjusi galimybę savo kompetencijas tobulinti Kipre ir Kanadoje, kas leido jai išryškinti atviro pasauliui žmogaus viziją. Šiuo metu Toma studijuoja magistro Švietimo vadybos specialybę ir gilinasi į vadovo vaidmens svarbą.

ANTAKALNIS

Tatia

Sveiki, aš esu Tatia, man 25 metai, esu iš Gruzijos. Į Lietuvą atvykau gyventi prieš pusantrų metų ir kasdien vis labiau ir labiau įsimyliu šią šalį ir jos žmones. Prieš atvykdama į Vilnių, Gruzijoje studijavau bendrąją psichologiją ir įgijau bakalauro laipsnį. Po studijų baigimo, nusprendžiau vieneriems metams prisijungti prie Europos solidarumo korporacijos savanorių projekto. Visada mėgau leisti laiką su vaikais. Dar mokykloje pradėjau dirbti anglų kalbos korepetitore. Tai tęsiu ir dabar – mokau vaikus anglų kalbos. Turiu labai daug hobių: groti gitara, tapyba, tyrinėti ir pažinti naujas vietas ir keliauti. Pradėjau dirbti Katino dienelėse praėjusių metų lapkričio pradžioje. Nuo pat pirmos dienos jaučiausi, kaip namuose. Laiko leidimas su vaikais tapo mano mėgstamiausiu užsiėmimu. Visa meilė ir šiluma, kurią jaučiu sklindant iš vaikų, visos smagios ir mielos akimirkos, nuteikia mane postityviai ir suteikia energijos bei džiaugsmo. Taip mano diena tampa spalvinga.

Viktorija

Sveiki! Esu vardu Viktorija, dirbu Antakalnio filiale su toddler klasės vaikais. Apsilankiusi čia supratau, kad noriu likti ir išbandyti save pedagogo profesijoje. Aplinka, mokytojos, vaikai nuteikė pozityviai ir šiltas kolektyvo bendravimas skatino nuo pat pirmų akimirkų įsitraukti į KD pasaulį. Vienareikšmiškai vaikai keičia suvokimą apie pasaulį, o mokytojas auga kartu su vaikais.

Ekaterine

Mano vardas yra Ekaterine Lazarashvili. Esu iš Gruzijos ir mokau vaikus KD jau beveik dvejus metus. Mano troškimas būti mokytoja kilo dar vaikystėje. Turėti galimybę daryti tai, ką mėgsti, iš tiesų yra nuostabu. Profesionaliai mane motyvuoja keli dalykai, vienas pagrindinių – kasdienis įkvėpimas, kurį randu dirbdama su vaikais. Dalyvaudama formuojant asmenybes, jaučiuosi atsakingas ir kartu išdidus.

Intizar

Mano vardas yra Intizar, tačiau draugai mane vadina Arzu. Aš esu iš Baku, Azerbaidžano sostinės. Pirmąjį išsilavinimą gavau Baku valstybinio universiteto bibliotekininko ir informacijos fakultete. Tada įgijau anglų kalbos diplomą Universal Education College. Pastaruoju metu studijuoju Mykolo Romerio universitete. Tuo pat metu pradėjau dirbti Katino Dienelės tarptautiniame medelyne. Stengiuosi padėti ugdyti vaikų žinias, gebėjimus, socialinius įgūdžius. Su jais kasdien mokomės naujų dalykų. Labai džiaugiuosi, kad esu „Katino Dienelės“ tarptautinio darželio šeimoje.

Žymantė

Esu Žymantė, buvusi teisės studentė ir busima vaikystės pedagogikos studentė. Esu atlikusi savanorystę savo gimtojo miesto darželyje bei dirbau privačia vaiku aukletoja. Labai myliu vaikus, esu energinga mylinti bei išradinga.

Sandra

Prieš devynerius metus nusprendžiau pakeisti profesiją ir tapti vaikų drauge – iš biuro darbuotojos tapau aukle ir auklėtoja. Man darbas su vaikais atrodo daug prasmingesnis – smagu ugdyti mažąsias asmenybes, jų kūrybiškumą ir saviraišką. ,,Katino dienelėse“ dirbu treti metai, pirmus metus ugdžiau mažiausius vaikus (1,5 – 2,5 m. amžiaus), o dabartiniu metu lavinu  vyriausius vaikus – priešmokyklinukus. Laisvalaikį stengiuosi leisti kuo aktyviau – mėgaujuosi pasivaikščiojimais gamtos apsuptyje, džiaugiuosi atrasdama vis gražesnius mūsų šalies gamtos ir istorinius kampelius, rūpesčius užmirštu keliaudama dviračiu, atgaivą sielai ir kūnui randu jogos studijoje. Peno sielai ir akims atrandu parodose, o muzikos garsų teikiamu poveikiu mėgaujuosi koncertuose. Visą šių mano pomėgių teigiamą poveikį stengiuosi perduoti savo mažiesiems auklėtiniams – svarbu, kad jie domėtųsi supančiu pasauliu, būtų smalsūs, žingeidūs, judrūs, sveiki ir laimingi. Ugdant vaikus man itin svarbu lavinti jų emocinį intelektą bei mokyti tinkamai išreikšti savo mintis, jausmus, elgtis geranoriškai ir pozityviai su kitais žmonėmis.

Agnieška

Geras mokytojas gali pakeisti pasaulį! Kiekvienas žmogus yra individualiai nuostabus ir aš džiaugiuosi, kad galiu prisidėti prie jaunojo žmogaus vertybių formavimo. Darželis, kuriame mažyliai praleidžia daug laiko – lyg antrieji namai, o namų mes neįsivaizduojame be žmonių, kurie kiekvieną vaiką priima atvira širdimi. Esu baigusi istorijos pedagogiką, įgijau nemažai praktikos dirbant mokykloje, mano gyvenimas nuolat sukasi aplink švietimą, ugdymą ir nusprendžiau tai paversti sau ir darbu ir hobiu.Kodėl pasirinkau darbą su mažyliais? Tas vaikiškas, nuoširdus jų juokas, leidžia ir pačiai pasijausti vaiku.

Dominika

Sveiki, mano vardas Dominika. Rinkdamasi savo gyvenimo kryptį, pasirinkau būti pedagoge. Esu baigusi priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo studijas. Šias studijas pasirinkau, nes manau, kad niekas mūsų gyvenime neatneša tiek džiaugsmo, kiek vaikai. Dirbdama su vaikais, noriu juos kuo daugiau džiuginti, lavinti, perduoti savo igytas žinias, taip pat kartu iš jų mokytis kažko naujo. Tikiu, kad mano buvimas šalia vaikų, atneš jiems daug šypsenos, mielų ir jaukių atsiminimų. Laisvalaikį praleidžiu su šeima, dalindamasi savo naujomis patirtimis, ką išmokau, sužinojau. Taip pat labai mėgstu skaityti knygas, skaitydama aš pasineriu lyg į kita pasaulį. Negaliu gyventi pasivaikščiojimų ir gamtos. Iki susitikimo!

Kamilė

Sveiki, esu Kamilė, man 22 metai, dirbu “Katino Dienelėse” ir studijuoju ikimokyklinę pedagogiką Vilniaus Universitete. Studijuojant labai įdomu sužinoti apie vaikų raidos etapus, jų vystymąsi, sveikatą, psichologiją, o dirbdama darželyje galiu praktiškai pritaikyti įgytas žinias. Man asmeniškai būti pedagoge reiškia matyti kiekvieną vaiką, jį pažinti ir kurti santykį. Dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikais reikalinga turėti daug kūrybiškumo ir mokėti vaikus sudominti ir įtraukti į veiklas. Man labai patinka gyva, kūrybiška veikla ir bendravimas su žmonėmis. Todėl gerai jaučiuosi būdama su daug vaikų ir aktyviai užsiimdama su jais veiklose. Noriu augti ir tobulėti pedagogikos srityje, nepakanka vien mylėti vaikus, kad būtum gera pedagogė, turi gerai išmanyti apie jų psichologiją ir mokėti rasti ryšį su skirtingais vaikais. Noriu būti nuoširdi ir duoti vaikams kuo geresnį ugdymą  kad vaikai emociškai jaustųsi gerai, todėl esu savikritiška ir lanksti, ir planuoju tęsti studijas kad galėčiau augti kaip mokytoja.

Dovilė

 Nors daugelis savo gyvenimo profesiją randa iškart po mokyklos, tačiau aš nusprendžiau būti mokytoja būdama 25 metų. Todėl pasirinkau antras bakalauro studijas – vaikystės pedagogiką. Esu dirbusi privačiame ir valstybiniame darželyje. Nors „Katino dienelėse“ dirbu dar labai trumpą laiką, tačiau jaučiuosi čia puikiai. Matau, kaip auga komanda, kuri ugdo rytojų. Vaikai – tai pasaulio ateitis. Ta ateitis yra pedagogų rankose. Todėl džiaugiuosi, kad „Katino dienelėse“ kuriamas ir ugdomas saugus ir šviesus rytojus. Džiaugiuosi kasdien matydama laimingus vaikus, tėvus ir mokytojus. Vadinasi tai, ką mes darome, yra nuostabu.

Susisiekite su mumis

x