Practical information
Agenda
Darželyje vadovaujamės sveikos gyvensenos įpročiais, todėl rėžiminiai momentai mums ypač svarbūs ir reikalingi gerai dienai palaikyti. Režimas vienas svarbiausių rodiklių, kad vaiko diena prasidėtų pozityviai ir efektyviai.
Vaiko diena „Katino dienelių“ darželyje dažniausiai prasideda nuo mankštos, žaismingo „labas rytas“ pasakymo, dainelių dainavimo, laisvų žaidimų laiko ir individualaus kontakto su pozityviai dienai vaiką nuteikiančia mokytoja.
Po skanių pusryčių – 9.00- 9.20 prasideda pirmoji ugdomoji veikla – ryto ratas. Tai svarbiausia ugdomoji dalis, kurios metu vaikai mokosi apie mus supantį pasaulį, susipažįsta su svarbiausia ugdomąja medžiaga ir jos kontekstu, plečia savo žinias ir gebėjimus.
Po ryto rato vaikai, priklausomai nuo amžiaus tarpsnio turi ugdomąją veiklą. Jaunesni vaikai turi vieną ugdomąją veiklą, o vyresni – dvi. Kiekvienos dienos veiklos yra rotojamos ir parenkamos pagal skirtingų intelektų plėtojimą.
Po veiklų vaikai pasistiprina užkandžiais – šviežiais vaisiais.
Pastiprinę savo imuninę sistemą vaikai keliauja į lauką. Lauke vyrauja laisvo žaidimo laikas, natūralistinis pažinimas. Vaikai dažniausiai skatina savo smalsumą ir tyrinėja lauke. Įprastai lauke vaikai praleidžia apie valandą laiko visomis oro sąlygomis.
Kadangi gryname ore vaikai labai išalksta, išsidūkę, keliauja pietauti ir pasistiprinti puikiai subalansuotais mūsų draugų Confetti pietumis.
Papietavę, užsiimame higienos rutina – valomės dantis, prausiamės veidus, apsivelkame pižamomis ir su pasakomis, lopšinėmis ar raminančia meditacine muzika keliaujame ilsėtis. Pietų miego laikas vaikams prasideda nuo 12 valandos iki 14.30. Tai laikas vaikams nurimti, atsipalaiduoti. Na, o priešmokyklinukams ir rimtai padirbėti, turint individualias konsultacijas su priešmokyklinio ugdymo mokytoja.
Pusė keturių vaikai įprastai vakarieniauja – turi pavakarių metą. Pasisotinę vaikai įsitraukia į vakaro ratą, kurio metu varto knygutes, mokosi eilėraščius, daineles, stebi vaidinimus ar pirštukinius žaidimus.
Na, o po vakaro rato – vaikai laukia tėvų. Tai yra laisvo laisvo žaidimo lauke, arba ypatingai nedėkingoms oro sąlygoms esant, klasėje, žaidimų, nepabaigtų užduočių metas, kuomet vaikai, užimti tinkama veikla laukia savo tėvų prasmingai.
Extra curriculum activities
- muzika
- šokiai
- karatė
- baseinas*
- trečioji kalba (pasirinktinai ispanų arba kinų)*
- keramika*
*mokami tėvų
Food
Mūsų vaikams šviežią, sveiką ir subalansuotą maistą tiekia Confetti. Darželyje draudžiami saldūs užkandžiai bei saldinti gazuoti gėrimai, minimizuotas cukraus ir druskos kiekis. Vaikams kasdien pristatomi pusryčiai, pietūs ir pavakariai. Jie kasdien valgo šviežius vaisius ir daržoves ir geria daug vandens. Į mūsų valgiaraštį yra įtraukti patiekalai vegetarams, veganams, gliuteno ir laktozės netoleruojantiems vaikams. Yra galimybė sudaryti individualius valgiaraščius pagal vaiko poreikius (turimas alergijas).
UNIFORMS
We are proud to wear Katino Dienelės logo on our chest every day, because we believe in benefits of uniforms:
• Self-expression. Uniforms encourage children to focus on self-expression, personality, and not appearance.
• Saving time. Children know, what clothing they should put on and it becomes a part of the daily routine, which assures easier preparation in the mornings.
• Hygiene. We noticed, that in the classes, where children were wearing uniforms daily, morbidity was lower, rather than in classes, where children were not wearing uniforms.
• Equality. It might get difficult to escape comparison between children of what they are wearing. Wearing nursery ‘s uniform we can assure the feeling of equality.
• Safety. Especially in Japan, it is usual, that each class wears one certain colour jackets, that on trips (especially when there are many children) it would be easier for teachers to assure the safety of children.
• Affordability. We have a selection of uniforms, which ‘s price varies from 3 to 23 euros.
• Unity. Uniforms help for children to feel united. Since teachers are also wearing uniforms, there is a good community being created in the nursery.
• Comfort. Uniforms are comfortable, materials are soft and feels good on skin.
• Self-discipline. Children understand that in certain atmospheres and situations we need to act or look accordingly.
• Proudness. Children are proud to be wearing uniforms. They recognise the logo of nursery, notices teachers, key chains, showing to the logo on their own clothing they say: „Look, I have the logo too “.
Norėdami vaikui užsakyti uniformą, prašome susisiekti su Jūsų padalinio vadove arba elektroniniu paštu info@katinodieneles.lt.
Send an email using this form:
Child’s name and surname –
Padalinys –
Needed type of uniform, size, quantity –
The bill for uniforms will be included in next month’s bill.